سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ مردم نزد خداوند در روز قیامت و آن که [از دیگران] به خدا نزدیکتر است ، پیشوای دادگر است. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----4370---
بازدید امروز: ----8-----
بازدید دیروز: ----2-----
اتحاد ملی انسجام اسلامی

 

نویسنده: فاطمه غریبان لواسانی
جمعه 86/2/21 ساعت 6:32 عصر

تهران- خبرگزاری کار ایران

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: «اتحاد ملی و انسجام اسلامی» پاسخی به تهدیدات روزافزون دشمنان اسلام است.

به گزارش "ایلنا"، محمدنبی حبیبی پس از پایان نشست دبیران این حزب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع زائران آستان قدس رضوی (ع)، اظهار داشت: سال 86 ملت ایران با تهدیدات, تحدیدات و فرصت‌‏های بزرگی روبرو هستند، ایستادگی جمعی در برابر تحدیدات و بهره‌‏برداری جمعی از فرصتها, همان «اتحاد ملی و انسجام اسلامی» است.
وی افزود: حرکت ملت ایران یک حرکت رو به جلو و توام با موفقیت و پیشرفت است. به طور قطع سال 86 شاهد شادکامی‌‏ها و پیروزی‌‏های دیگر خواهیم بود.
حبیبی با اشاره به هدف‌‏گذاری‌‏های رهبری معظم انقلاب، گفت: استقلال ملی, عزت ملی و رفاه عمومی ملت سه هدف بزرگ است که می‌‏توان بر اساس آن «اتحاد ملی و انسجام اسلامی» را شکل داد.
وی با تاکید بر دشمن‌‏شناسی و کشف ترفندهای استکبار جهانی در جنگ روانی علیه ملت، تصریح کرد: ملت می‌‏تواند با اعتماد به مسوولان نظام و آینده کشور دشمن را ناامید کند. حزب موتلفه اسلامی با حمایت از رییس‌‏جمهور، از کابینه نهم می‌‏خواهد که با اعتمادسازی و کار مثمرثمر بیشتر در مسیر تحقق رهنمودهای رهبری گام بردارد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به قطعنامه غیرقانونی دوم شورای امنیت، گفت: آمریکا با استفاده ابزاری از مجامع بین‌‏المللی به دنبال مشروعیت دادن به اقدامات خود است اما مردم جهان می‌‏دانند این کارها مجامعی چون سازمان ملل و شورای امنیت را از مشروعیت می‌‏اندازد.
وی تاکید کرد: ملت ایران محکم بر سر مواضع خود ایستاده است و حتی یک گام در رسیدن به قله‌‏های فناوری صلح‌‏آمیز هسته‌‏ای عقب نمی‌‏نشیند.
حبیبی در پاسخ به سوالی در مورد جنجال‌‏آفرینی‌‏های دولت انگلیس در تجاوز به آب‌‏های سرزمینی ایران، اظهار داشت: جنجال‌‏آفرینی‌‏های لندن نوعی فرار به جلو است، یک عذرخواهی و تعهد به عدم تکرار این نوع تجاوزات می‌‏توانست به این حادثه پایان دهد اما علی‌‏رغم اینکه 15 نظامی دستگیرشده اعتراف دارند که وارد آب‌‏های ایران شدند و کارشناسان نظامی جهان نیز به همین امر معترض هستند اما دولت بلر به غوغاسالاری ادامه داد و حل مساله را پیچیده کرد.
وی با اشاره به ادامه جنجال‌‏آفرینی انگلیس، گفت: نخستین واکنش خشم‌‏آلود ملت ایران در تجمع دانشجویان کشور در اطراف سفارت انگلیس تجلی پیدا کرد، به نفع انگلیسی‌‏ها است که با عذرخواهی رسمی به این غائله خاتمه دهند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت‌‏وگو با اشاره به هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق(ع)، تصریح کرد: هفته وحدت فرصت گرانبهایی است که «اتحاد ملی و انسجام اسلامی» را در داخل کشور تمرین کنیم و آن را به صورت الگویی به جهان اسلام تقدیم و بر پرهیز از عوامل و مواضع تفرقه‌‏افکنی در جهان اسلام تاکید نماییم.
وی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل و انگلیس به عنوان مثلث شرارت در جهان اسلام با حمله به عراق و افغانستان بذر اختلاف و انشقاق را در بین فرق اسلامی می‌‏پراکنند و با راه‌‏اندازی جنگ فرقه‌‏ای در عراق می‌‏خواهند آن را به دیگر کشورهای اسلامی تسری دهند. وظیفه علما و دانشمندان اسلامی است که با افشای این توطئه بنای یک دارالتقریب مذاهب اسلامی را پی‌‏ریزی کنند و مانع تحقق اهداف دشمن شوند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان با اظهار تاسف و محکوم کردن ادامه اشغال سرزمین‌‏های اسلامی عراق, افغانستان, فلسطین, سومالی و جنوب لبنان, اظهار امیدواری کرد که امسال سال پیروزی ملت‌‏های اسلامی و خاتمه اشغالگری‌‏ها باشد.
حبیبی با خانواده‌‏های کشته‌‏شدگان و مجروحان حوادث ناشی از اشغالگری رو به افزایش در کشورهای فوق اظهار همدردی کرد.
پایان پیام

کد خبر: 405810

    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • به نام او
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • مطالب بایگانی شده

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •